Як почати надсилати документи контрагентам?
3. Налаштуйте порядок підписання
Сформуйте документ звичним для вас способом:

- у вашій обліковій системі (1С, SAP або ін.)

- у будь-якому текстовому редакторі (Excel, Word, Google Docs або ін.)

Та збережіть їх собі на комп'ютер у зручному для вас форматі: (pdf, xml, doc, docx, xls, jpg, png).
2. Завантажте документ у «Вчасно»
Натисніть кнопку «Завантажити документ» вгорі, у лівій частині сторінки.
Відкриється вікно налаштування документів.

Завантажувати документи можете як поодинці, так і декілька одразу (до 500 файлів за раз).

Хочете завантажувати документи автоматично у Вчасно?
Дізнайтеся про можливості інтеграції з 1С та іншими обліковими системами.
Акт Виконаних Робіт, двосторонній Договір або Додаткова Угода
У вкладці «Порядок підписання» оберіть:
1) Двосторонній документ
2) Перший підпис вашої компанії

Рахунок
У вкладці «Порядок підписання» оберіть:
1) Двосторонній документ
2) Перший підпис вашої компанії
3) Натисніть галочку «Підпис лише однієї сторони»

Ви формуєте документи за ваших контрагентів
Оберіть опцію «Перший підпис контрагента»

ТТН або багатосторонній Договір
У вкладці «Порядок підписання» оберіть:
1) Багатосторонній документ
1. Формування документу
4. Оберіть завантажений документ у переліку документів
1) З лівого боку натисніть статус підписання «Потребує вказання контрагента».

2) Оберіть документ в таблиці та натисніть кнопку «Підписати та надіслати».
5. Вкажіть, кому потрібно надіслати документ
Вкажіть ЄДРПОУ/ІПН та email контрагента.

Не знаєте email? Натисніть на посилання «Підібрати email»
Для того, щоб ми змогли підібрати потрібний email, у документа повинен бути вказаний код ЄДРПОУ/ІПН.
Ми автоматично підберемо email адресу контрагента за умови, якщо компанія-контрагент вже зареєстрована у «Вчасно», або додана до переліку ваших контактів.

Хочете, щоб інформація про контрагента вказувалась автоматично для всіх документів?
Дізнатись про можливості інтеграції


6. Вкажіть ваш ключ КЕП/ЕЦП
Зазвичай, це файли з розширенням:
dat (Key-6.dat), zs2, sk, jks, pk8, pfx
Це може бути ключ, отриманий у будь-якому АЦСК України, наприклад,
той, що ви використовуеєте для підписання податкових накладних.
Зауважте, ключ буде завантажено локально, у ваш браузер. Ми не отримаємо доступу до нього, тільки результат підписання документа.

Не маєте ключів КЕП/ЕЦП? Дізнайтеся, де і як їх можна отримати
Або замовте їх у нас
7. Підпишіть та надішліть документ
Вкажіть:
1) АЦСК, в котрому був виданий ключ, якщо ми не визначили його автоматично
2) Пароль ключа
3) Натисніть кнопку «Зчитати»
4) Натисніть кнопку «Підписати та надіслати»

Готово! Документ надіслано! Вашому контрагенту надійде лист зі сповіщенням, що на нього чекають документи у «Вчасно».
Ви маєте 50 безкоштовних документів для надсилання щомісяця