Довідка Вчасно

Багатосторонні документи

Що таке багатосторонні документи та як з ними працювати? Налаштуйте почергове чи паралельне підписання, щоб оптимізувати роботу з документами у вашій компанії. У нашій відео-інструкції розповідаємо, як це зробити:

  • що таке багатосторонні документи;
  • як завантажити та надіслати багатосторонній документ;
  • як вказати контрагентів, які мають підписати документ.

Багатосторонні документи — це документи, котрі надсилаються двом і більше компаніям-контрагентам. Наприклад, ТТН, багатосторонні угоди. Сервіс «Вчасно» дозволяє відправляти документи на необмежену кількість компаній.

Як завантажити та відправити такий документ:

1. Натисніть кнопку «Завантажити документ»

2. У вікні завантаження документу потрібно обрати Тип документу та в налаштуванні порядку підписання обрати з випадаючого списку «Багатосторонні документи», як це показано на зображенні. Далі натисніть помаранчеву кнопку «Обрати документи». Вкажіть шлях до необхідного документа, виділіть його та завантажте у «Вчасно».

3. Після завантаження такі документи будуть відображатися зі спеціальним знаком.

4. Щоб вказати контрагентів потрібно:

  • зайти в перегляд документу та натиснути кнопку «Вказати контрагентів»;
  • або ж, зі списку документів обрати багатосторонні документи та натиснути кнопку призначення контрагентів, як на зображенні.

5. Далі додайте компанію та email для інформування, оберіть, як документ буде підписуватися (паралельно чи послідовно) та, за необхідності, налаштуйте послідовність підписання.

6. Натисніть помаранчеву кнопку «Надіслати» для початку процедури підписання. Або ж натисніть «Зберегти зміни», щоб сервіс запам’ятав підписантів, а документ ви могли надіслати пізніше.