Як додати ще одну компанію?
1. В сервісі «Вчасно» натисніть на назву вашої компанії (верхній правий кут сайту), у випадаючому меню натисніть «Додати компанію».
2. Щоб ми впевнилися, що даємо доступ до документів нової компанії співробітнику, котрий дійсно має на це право, розпочніть валідацію КЕП/ЕЦП — натисніть кнопку «Продовжити».
3. На першому кроці валідації вам потрібно буде вказати шлях до ваших ключів ЕЦП/КЕП. Для цього натисніть кнопку «Вказати ключ КЕП/ЕЦП» та оберіть ключ на комп'ютері. Підходять електронні ключі, якими ваше підприємство підписує звітність. Ми підтримуємо ключі всіх діючих АЦСК в Україні.

Звертаємо увагу, що підходять електронні ключі в форматах:
dat (Key-6.dat), zs2, sk, jks, pk8
Вітаємо вас! Ви успішно додали нову компанію в сервісі
«Вчасно». Тепер ви можете отримувати вхідні документи та відправляти документи від ще однієї вашої компанії.

Натисніть «Переглянути нову компанію» та починайте обмінюватися електронними документами з вашими контрагентами!
4. Далі, оберіть зі списку АЦСК, що видавав ключі, вкажіть пароль до ключів та натисніть кнопку «Зчитати».
5. Вам відобразиться інформація про компанію. Уважно перевірте її, якщо все вірно, натисніть «Підтвердити».
Якщо у вас ключі від декількох підприємств і ви обрали не той, натисніть на блакитний напис «Обрати інший ключ» та оберіть інший ключ КЕП/ЕЦП.