Довідка Вчасно

ДВОХФАКТОРНА АУТЕНТИФІКАЦІЯ

Двохфакторна аутентифікація (2FA) у сервісі Вчасно ЕДО забезпечує додатковий рівень захисту при вході в систему, що значно підвищує безпеку ваших облікових записів та даних. Для використання 2FA у Вчасно ЕДО потрібно виконати наступні кроки:

1. Активація двофакторної авторизації:

    • Увійдіть до свого облікового запису на платформі Вчасно ЕДО.

    • Перейдіть в розділ Налаштування

    • Виберіть опцію двохфакторної аутентифікації, вкажіть ваш номер телефону та оберіть клавішу Увімкнути

2. Вхід з використанням двофакторної авторизації:
При вході до облікового запису після введення вашого паролю, система запросить додатковий код. Цей код буде надіслано вам на зареєстрований мобільний номер у Viber (даний код часто потрапляє саме у Бізнес-чати)

Ця процедура забезпечує додатковий рівень безпеки, оскільки навіть якщо ваш пароль буде скомпрометовано, без доступу до вашого мобільного пристрою інші особи не зможуть увійти до облікового запису.

Змінився телефон для двохфакторної авторизації

Якщо у вас змінився телефон для двохфакторної авторизації і ви маєте доступ до кабінету, тоді варто увійти в Налаштування облікового запису та натиснути клавішу Змінити телефон. Вкажіть новий номер телефону і пароль до сервісу Вчасно та натисніть Зберегти.

Якщо у вас змінився номер телефону та ви намагаєтесь увійти до сервісу, але код надходить на попередній номер, то варто написати лист до служби підтримки [email protected] або в месенджери з проханням відключити тимчасово 2ФА по даному номеру та пошті.
Надішліть нам заяву у довільній формі для відключення двофакторної авторизації. В тексті заяви необхідно буде вказати саме прохання відключити двофакторну аутентифікацію, номер телефону, на котрий раніше було підключено послугу двофакторної аутентифікації, код ЄДРПОУ/ІПН вашої компанії та ваш зареєстрований емейл.

Підпишіть цей документ, будь ласка, на сайті ЦЗО https://czo.gov.ua/sign і прикріпіть підписаний файл із файлами підписів у повідомленні-відповіді.
Після цього очікуйте зворотню відповідь від фахівців про можливість повторного входу в кабінет.
Якщо вам вдалось увійти в обліковий запис не забудьте одразу змінити номер телефону для двофакторної авторизації в налаштуваннях облікового запису.