Довідка Вчасно

Завантаження документів

У короткій відео-інструкції детально розповідаємо як:

  • завантажити документ
  • вибрати тип документа
  • вказати сторони підписання
  • обрати порядок підписання

А також поговоримо про усі додаткові налаштування документу, якими ви можете користуватися у сервісі.

 

Далі для вашої зручності надаємо інструкцію, як завантажити документ до сервісу «Вчасно», також у текстовому форматі

1. Натисніть кнопку «Завантажити документ» вгорі, у лівій частині сторінки.

Відкриється вікно налаштування документів.

Завантажувати документи можете як поодинці, так і декілька одразу (до 500 файлів за раз). Для зручності можливо налаштувати інтеграцію з вашою обліковою системою.

2. Вкажіть тип документів:

  • Акт наданих послуг
  • Рахунок
  • Договір
  • Додаткова угода до договору
  • Видаткова накладна
  • Товарно-транспортна накладна

В списку перераховані найпопулярніші типи зовнішніх документів. Якщо потрібного типу документу не має, потрібно залишити поле «Тип не обрано».

3. Вкажіть сторони підписання документів:

  • Двосторонні документи
  • Двосторонні документи, підпис однієї сторони (обирається, якщо документ не потребує підпису однієї із сторон, наприклад, для типу документу – рахунок)
  • Багатосторонні документи
  • Внутрішні документи

4. Вкажіть порядок підписання документів:

  • Перший підпис від вашої компанії
  • Перший підпис від контрагента

5. Оберіть додаткові налаштування до документу:

  • Назва документа, номер, дата формування
  • Співробітники, що мають підписати документи
  • Доступ співробітників до документів
  • Співробітники, що мають погодити документи
  • Сценарій опрацювання
  • Ярлики
  • Додаткові параметри

Співробітники, що мають підписати документи — в цих налаштуваннях ви можете вказати співробітників, що від імені вашої компанії будуть підписувати документи. Вказати можна лише тих колег, що на момент завантаження документу зареєстровані у «Вчасно». В цьому налаштуванні ви можете обрати паралельне чи почергове підписання.

Доступ співробітників до документів — налаштування дозволить вказати співробітників, що зможуть бачити цей документ, якщо у відповідних співробітників немає можливості переглядати всі документи компанії.

Співробітники, що мають погодити документи — вказання співробітників, що мають погодити документи. Погодження можливе паралельне чи почергове, погоджувати можуть співробітники, що не мають КЕП/ЕЦП.

Сценарій опрацювання — присвоєння документу заздалегідь створеного сценарію. Документ, до якого було застосовано сценарій, надійде на погодження, підписання та перегляд усім потрібним співробітникам.

Ярлики 
— позначки для документа, за допомогою яких ви можете групувати документи за будь-якою ознакою (напр. назва відділу, тип документу і т.п.).

Додаткові параметри — дозволяють додати до документів інформацію, котрої не вистачає базовій версії документу і є унікальною для кожного нового документу. Наприклад, сума або дата оплати.

6. Оберіть документи, які необхідно завантажити поодинці або декілька одразу.
Завантажувати документи можна у форматі:
pdf, xml, dbf, txt, png, jpeg, doc, docx, xls, xlsx