Довідка Вчасно

Додаткові параметри документів

Додаткові параметри дозволяють додати до документів більш детальну та унікальну інформацію, яку не передбачають базові налаштування. Наприклад, сума або дата оплати. Фільтруйте документи за потрібними параметрами.
У відео-інструкції розповідаємо, як користуватися цією можливістю.

 

Для вашої зручності надаємо також інструкцію, як користуватися додатковими параметрами документів, у текстовому форматі

Налаштування додаткових параметрів

Адміністратор компанії повинен вказати, які саме додаткові параметри будуть додаватись документам.

Якщо ви адміністратор, перейдіть на сторінку налаштування компанії, до блоку «Додаткові параметри документів», натиснути кнопку «Створити додатковий параметр».

Заповніть поля:
– Назва параметру – опишіть, яке значенння буде додаватись до документу (наприклад, сума, дата оплати, тощо).
– Тип параметру – вкажіть, якому типу даних відповідає цей параметр? (Наприклад, параметр “дата оплати” має тип даних “дата”, “ЄДРПОУ/ІПН контрагента” – “число”).

Ви можете вказати, що параметр обов’язковий до заповнення. У цьому випадку, документи не можна буде завантажити, не заповнивши цей параметр.

Ви можете створити декілька параметрів, натиснувши на лінк “Додати ще один параметр”.

Збережіть створені параметри.
Додаткові параметри можуть бути видалені у будь-який момент. При видаленні, інформація про цей параметр буде втрачена у всіх документах.

Після того, як додаткові параметри було створено в налаштуваннях, з’являється можливість їх заповнити у вікнах завантаження та редагування документу.

Вказані значення параметрів у документах можуть відредагувати всі, хто мають доступ до цих документів.