Додаткові параметри документів
Додаткові параметри дозволяють додати до документів більш детальну та унікальну інформацію, яку не передбачають базові налаштування. Наприклад, сума або дата оплати. Фільтруйте документи за потрібними параметрами.
У відео-інструкції розповідаємо, як користуватися цією можливістю.
Для вашої зручності надаємо також інструкцію, як користуватися додатковими параметрами документів, у текстовому форматі
Налаштування додаткових параметрів
![](https://help.vchasno.com.ua/wp-content/uploads/2022/05/1.jpg)
Адміністратор компанії повинен вказати, які саме додаткові параметри будуть додаватись документам.
Якщо ви адміністратор, перейдіть на сторінку налаштування компанії, до блоку «Додаткові параметри документів», натиснути кнопку «Створити додатковий параметр».
![](https://help.vchasno.com.ua/wp-content/uploads/2022/05/2.jpg)
Заповніть поля:
– Назва параметру – опишіть, яке значенння буде додаватись до документу (наприклад, сума, дата оплати, тощо).
– Тип параметру – вкажіть, якому типу даних відповідає цей параметр? (Наприклад, параметр “дата оплати” має тип даних “дата”, “ЄДРПОУ/ІПН контрагента” – “число”).
![](https://help.vchasno.com.ua/wp-content/uploads/2022/05/3.jpg)
Ви можете вказати, що параметр обов’язковий до заповнення. У цьому випадку, документи не можна буде завантажити, не заповнивши цей параметр.
![](https://help.vchasno.com.ua/wp-content/uploads/2022/05/4.jpg)
![](https://help.vchasno.com.ua/wp-content/uploads/2022/05/5.jpg)
Збережіть створені параметри.
Додаткові параметри можуть бути видалені у будь-який момент. При видаленні, інформація про цей параметр буде втрачена у всіх документах.
![](https://help.vchasno.com.ua/wp-content/uploads/2022/05/6.jpg)
Після того, як додаткові параметри було створено в налаштуваннях, з’являється можливість їх заповнити у вікнах завантаження та редагування документу.
Вказані значення параметрів у документах можуть відредагувати всі, хто мають доступ до цих документів.