Доступно для компаній з тарифом "Професійний"
Сценарії документів
Ми більш ніж впевнені, що у вашій компанії налагоджені процеси і більшість документів погоджується та підписується тими самими співробітниками
та у тій самій послідовності.

Задля экономії часу, ми створили можливість присвоювати документам заздалегідь створені сценарії. Це означає, що документи, до яких було застосовано сценарій, надійдуть на погодження, підписання та перегляд усім потрібним співробітникам
у правильному порядку.
Як створити сценарій:
Перейдіть на сторінку налаштувань «Документи» та натисніть «Створити сценарій»

У вікні, що відкрилося, вкажіть:
- назву сценарію (це може бути тип документу, для котрого створюється сценарій: акт виконаних робіт, договір з дилером, і таке інше)
- співробітників, що мають погодити,
- підписати,
- отримати доступ для перегляду.

Та збережіть сценарій.


Як застосувати сценарій до документів?
Після створення сценарію, його можна застосувати до будь-якого документу, що не є в процесі погодження або підписання – вхідним, вихідним, внутрішнім.
Натисніть кнопку "Завантажити документи"

Перейдіть у пункт "Сценарій опрацювання" та оберіть потрібний сценарій.

Тепер можна не заповнювати окремо внутрішнє погодження, підписання співробітниками та доступ – все готово :)

Так само використовуйте сценарії для вхідних документів, або вихідних, що були завантажені раніше.

Для цього перейдіть до редагування документу, натиснувши на піктограму олівця.

Перейдіть у пункт "Сценарій опрацювання" та оберіть потрібний сценарій.
Обов'язково збережіть зміни.

Тепер можна не заповнювати окремо внутрішнє погодження, підписання співробітниками та доступ – все готово :)