Редагування документів
У нашому сервісі ви завжди можете редагувати документи компанії. У детальній відео-інструкції розповідаємо, якими способами та які саме дані й параметри можна редагувати у різних типах документів.
Далі для вашої зручності надаємо інструкцію, як редагувати документи у сервісі «Вчасно», також у текстовому форматі
Сервіс «Вчасно» дозволяє редагувати назву, номер, дату документу та підписантів. В залежності від того, вхідний документ чи вихідний, доступні різні можливості редагування:
1. Вихідні документи — їх можна редагувати в статусах «Потребують вказання контрагента» та «Очікують підпису моєї компанії». До редагування доступна назва, номер, дата документа та підписанти вашої компанії.
2. Вхідні документи — можна редагувати лише підписантів від вашої компанії (вказати, хто із колег та в якій послідовності має підписати документ)
Як редагувати документи:
1. Обираєте необхідний файл: можете помітити його в списку документів
або зайдіть в перегляд документу та натисніть відповідну кнопку над документом.
2. У вас з’явиться вікно редагування документу.
1) У меню «Назва, номер, дата формування» можете відредагувати відповідні дані
3. Для того, щоб зберегти зміни, натисніть помаранчеву кнопку «Зберегти». В цей час вказаним підписантам сервіс відправить лист про необхідність підписання документу (при почерговому підписанні сервіс відправляє листа підписанту, коли настає його черга підписувати).
Примітка! Якщо до редагування документу ви додавали співробітників для погодження і обрали налаштування, при якому не можна підписувати документ, доки він не погоджений всіма, то лист про необхідність підписати документи відправиться лише тоді, як документ буде всіма погоджено.