Як отримати кваліфікований електронний підпис
1. Навіщо ми просимо пройти перевірку по КЕП/ЕЦП?
Кваліфікований Електронний Підпис дозволяє однозначно визначити особу власника ключа та яку компанію він представляє. Таким чином ми гарантуємо, що треті особи не отримають доступ до документів вашої компанії.
Перевірка по КЕП/ЕЦП у “Вчасно” абсолютно безпечна, адже ми не отримуємо файл ключа електронного підпису, лише інформацію про те, кому він належить.
2. Який ключ ЕЦП потрібно використовувати?
Це може бути ключ, отриманий у будь-якому надавачі електронних довірчіх послуг (колишні АЦСК) України, наприклад, той, що ви використовуєте для підписання податкових накладних.
Зазвичай ключ підпису має розширення: dat, zs2, sk, jks, pk8, pfx.
3. Хто може отримати ключ КЕП/ЕЦП?
3.1 Юридична особа
3.2 Фізична Особа-Підприємець
3.3 Фізична Особа
4. Отримайте ключ
4.1 Електронний підпис «Вчасно.КЕП»
Найшвидший та найзручніший спосіб підписання документів у кабінеті «Вчасно».
Замовляйте захищені хмарні електронні ключі від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Вчасно Сервіс» та підписуйте документи в один клік.
Замовити консультацію по «Вчасно.КЕП»
4.2 Платні надавачі електронних довірчих послуг (колишні АЦСК)
Або ви можете скористатися платними послугами, де видача ключів відбувається максимально комфортно для клієнта.
Якщо ви знаходитеся у Києві, можете звернутись до нас.
Перелік кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, які підтримуються у сервісі “Вчасно”.
Вибір тільки за вами!
Приблизний перелік необхідних документів можна знайти тут.
5. Зверніться до вашого бухгалтера
Зазвичай, ключі КЕП/ЕЦП є у бухгалтера, директора або фінансового директора вашої компанії, оскільки вони використовуються для податкової звітності.
Після реєстрації співробітник зможе запросити вас без підтвердження по КЕП/ЕЦП.