Завантаження документів
1. Натисніть кнопку «Завантажити документ» вгорі, у лівій частині сторінки.

Відкриється вікно налаштування документів.

Завантажувати документи можете як поодинці, так і декілька одразу (до 500 файлів за раз). Для зручності можливо налаштувати інтеграцію з вашою обліковою системою.
2. Вкажіть порядок підписання документів:

  • Двосторонні документи
  • Багатосторонні документи
  • Внутрішні документи
  • Товарно-транспортна накладна
3. Оберіть необхідні додаткові налаштування

  • Назва документа, номер, дата формування
  • Співробітники, що мають підписати документи
  • Доступ співробітників до документів
  • Співробітники, що мають погодити документи
  • Сценарій опрацювання
  • Ярлики
  • Додаткові параметри
4. Оберіть документи, які необхідно завантажити поодинці або декілька одразу.

Завантажувати документи можна у форматі:
pdf, xml, dbf, txt, png, jpeg, doc, docx, xls, xlsx
Співробітники, що мають підписати документи — в цих налаштуваннях ви можете вказати співробітників, що від імені вашої компанії будуть підписувати документи. Вказати можна лише тих колег, що на момент завантаження документу зареєстровані у «Вчасно». В цьому налаштуванні ви можете обрати паралельне чи почергове підписання.

Доступ співробітників до документів — налаштування дозволить вказати співробітників, що зможуть бачити цей документ, якщо у відповідних співробітників немає можливості переглядати всі документи компанії.

Співробітники, що мають погодити документи — вказання співробітників, що мають погодити документи. Погодження можливе паралельне чи почергове, погоджувати можуть співробітники, що не мають КЕП/ЕЦП.

Сценарій опрацювання — присвоєння документу заздалегідь створеного сценарію. Документ, до якого було застосовано сценарій, надійде на погодження, підписання та перегляд усім потрібним співробітникам.

Ярлики
— позначки для документа, за допомогою яких ви можете групувати документи за будь-якою ознакою (напр. назва відділу, тип документу і т.п.).

Додаткові параметри — дозволяють додати до документів інформацію, котрої не вистачає базовій версії документу і є унікальною для кожного нового документу. Наприклад, сума або дата оплати.