Налаштування безпеки кабінету компанії
З метою покращення безпеки у вашому кабінеті з’являється новий розділ “Налаштування безпеки”.
Ми розуміємо, наскільки важливо для вас зберігати безпеку ваших облікових записів та конфіденційність даних у сучасному світі, де кіберзагрози стають дедалі поширенішими.
Наш новий розділ “Налаштування безпеки” дає вам можливість гнучко налаштовувати важливі параметри безпеки, враховуючи індивідуальні потреби вашої компанії. Ці інструменти спрямовані на захист від несанкціонованого доступу, мінімізацію ризиків та забезпечення додаткового рівня захисту для кожного співробітника.
У цьому розділі можна налаштувати наступні параметри:
1. Двохфакторна аутентифікація (2FA)
Ця функція забезпечує додатковий рівень безпеки, вимагаючи введення паролю з SMS або Viber для входу.
Особливості:
Лише адміністратори компанії можуть увімкнути або вимкнути двохфакторну аутентифікацію.
Налаштування доступне лише для компаній, що використовують тарифи “Професійний” та “Максимальний”.
2. Налаштування доступних IP-адрес
Це налаштування дозволяє обмежити вхід до акаунтів із певних IP-адрес та/або їх масок.
Особливості:
Адміністратори можуть задавати список IP-адрес або масок для всіх користувачів компанії.
Індивідуальне вказання IP в налаштуваннях користувача (якщо воно заповненне) додає користувачу додаткові ip-адреси для входу.
3. Налаштування корпоративних доменів для реєстрації
Це налаштування дозволяє обмежити реєстрацію нових користувачів у системі лише з певних корпоративних доменів.
Особливості:
Адміністратори можуть вказати до 5 корпоративних доменів, з яких дозволена реєстрація.
Можливість перегляду, редагування та видалення цих доменів доступна тільки адміністраторам.
4. Тривалість активної сесії
Ця функція дозволяє адміністраторам компанії налаштувати автоматичний вихід користувачів після певного періоду неактивності.
Даємо на вибір такі терміни: 30 днів, 7 днів, 1 день, 8 годин, 4 години, 1 година.
Налаштування діє на всіх користувачів компанії. Якщо користувач при цьому має доступ до інших компаній, то враховується налаштування із найменшим інтервалом неактивності перед логаутом.
Щоб змінити тривалість логауту треба натиснути або перетягнути шкалу в район іншої поділки часу.
Якщо користувача вилогінює система, то ми відображаємо сповіщення користувачу:
Сесія завершилась через неактивність вашого облікового запису протягом ... годин/днів.
Користувачу буде запропоновано увійти знову через введення паролю.