Налаштування прав доступу співробітника
Кожен зареєстрований співробітник у сервісі Вчасно має певний перелік прав, які визначають його можливості роботи з документами та налаштуваннями компанії. Нижче наведено повний перелік доступних прав із поясненням, згрупованих за напрямами:
📄 Дії з документами
Перегляд всіх документів із спільним доступом
Можливість переглядати всі документи компанії, окрім документів із приватним доступом.
Перегляд всіх документів із приватним доступом
Доступ до всіх документів компанії, позначених як приватні. Налаштування може змінювати лише Адміністратор.
Коментування документів
Додавання внутрішніх та зовнішніх коментарів до документів.
Завантаження документів у сервіс
Завантаження документів до сервісу Вчасно.
Вивантаження документів на локальний компʼютер
Завантаження оригіналів документів із сервісу на пристрій.
Друк документів
Друк документів або вивантаження PDF з графічними позначками підписання/погодження.
Видалення документів
Ініціювання та підтвердження видалення документів, до яких є доступ або участь. Не поширюється на документи в Архіві.
Підписання та відхилення документів
Підписання КЕП або відмова від підписання документів.
Видалення себе зі списку погоджувачів
Можливість прибрати себе або замінити на іншого співробітника у процесі погодження.
⚙️ Керування функціональністю
Налаштування сценаріїв документів
Створення, редагування та видалення сценаріїв для документів.
Налаштування додаткових параметрів документів
Робота з додатковими параметрами документів.
Налаштування обовʼязкових полів для вхідних документів
Активація та налаштування обов’язкових полів для вхідних документів.
Створення та редагування шаблонів
Управління шаблонами компанії для створення документів.
Переміщення документів у архів
Дозвіл на переміщення документів у розділ Архів.
Керування папками
Створення, редагування та переміщення папок і документів у них.
Видалення архівних документів
Можливість ініціювати та підтвердити видалення документів з Архіву.
Створення нових ярликів
Створення загальнодоступних ярликів у компанії.
Налаштування типів внутрішніх документів
Управління типами внутрішніх документів (створення, редагування, видалення).
Адміністративні права
Запрошення співробітників
Дозвіл на запрошення співробітників у компанію. Співробітник зможе встановити запрошеному колезі такі ж або ж менші права, як і має сам.
Редагування та видалення співробітників
Можливість змінювати налаштування іншим співробітникам компанії. Якщо співробітник має такий дозвіл, але не є адміністратором, то він не зможе змінювати налаштування іншим співробітникам із роллю Адміністратор.
Керування загальними налаштуваннями компанії
Зміна загальних налаштувань компанії (окрім історії дій).
Керування контактами контрагентів
Дозвіл на видалення, масове запрошення контрагентів та додавання ярликів у розділі “Контакти контрагентів”
Збереження історії документів/дій користувачів
Можливість вивантаження історії дій з документами та історії дій співробітників. Якщо у співробітника немає дозволу на перегляд всіх документів, то і вивантаження історії дій недоступне.
Зміна налаштувань безпеки
Можливість встановлювати безпекові налаштування для реєстрації та авторизації користувачів у сервіс Вчасно.
Зміна розпочатого процесу підписання/погодження
Можливість корегувати учасників розпочатого процесу підписання або погодження. Змінити можна лише учасників, від котрих ще очікується дія.
Видалення будь-якого документу компанії
Можливість відправити/підтвердити запит на видалення будь-якого документу, що доступний співробітнику. Не розповсюджується на документи в Архіві.
Адміністратор компанії
Роль з повним доступом до всіх функцій сервісу Вчасно.