Налаштування сповіщень у сервісі
Щоб завжди бути в курсі важливих подій із документами, ви можете налаштувати сповіщення — це електронні листи, які надходять на вашу пошту.
Завдяки сповіщенням ви оперативно дізнаєтесь про надходження нових документів, потребу погодити чи підписати документ, залишений коментар або ж відхилення документа.
Сповіщення допомагають швидко реагувати на зміни та не пропускати важливі дії.
Налаштувати їх дуже просто:
перейдіть у Налаштування компанії в меню зліва, далі — у розділ Співробітники, оберіть свою електронну пошту та залиште галочки біля тих повідомлень, які хочете отримувати.
Сповіщення про дії з документами
Отримання документів – Сповіщаємо коли на користувача відправили новий документ або нову версію вже існуючого документа.
Отримання коментарів – нові коментарі до документа (для всіх учасників).
Відхилення документів – документ відхилено контрагентом або співробітником.
Емейл про погодження документів – Сповіщення про отримання запиту на погодження документу. Приходить в момент, коли настає черга користувача погоджувати документ.
Нагадування про неопрацьовані запити в сервісі – Сповіщення про документи, котрі очікують підпису чи погодження користувача. Приходить через 3 дні після призначення підпису/погодження.
Отримання доступу до документу – хтось надав доступ через “Доступи”.
Запит на видалення документів – контрагент надіслав запит на видалення.
Сповіщення по завершенню роботи із документом
Завершення процесу погодження в завантажених мною документах – успішне завершення погодження для документів, які ви завантажили.
Завершення процесу погодження, що ініційоване мною – погодження завершено, якщо ви його ініціювали.
Завершення процесу підписання в завантажених мною документах – Сповіщення про успішне завершення процесу підписання на завантажених таким користувачем документах
Завершення процесу підписання, що ініційоване мною – підписання завершено, якщо ви його ініціювали.
Про завершені документи – Щоденний ранковий звіт по документам, що перейшли в завершений статус за попередній день. Відправляємо по документам, що доступні користувачеві.
Адміністративні сповіщення
Додавання нового користувача в компанію – додано нового співробітника або спроба не вдалася.
Завершення інтеграційного токену по співробітникам – повідомлення, коли закінчується токен в якогось співробітника.
Заміна email співробітником – хтось із співробітників змінив емейл.
Видалення адміністратора з компанії – повідомлення про видалення користувача з правами адміністратора.
Про документи для незареєстрованих користувачів – Сповіщатимемо вас, якщо документ буде відправлено на користувача, якого ще немає в системі. Користувач повинен мати право на перегляд всіх документів зі спільним доступом.
Отримувати всі сповіщення про події в цій компанії – вмикає всі типи сповіщень, окрім тарифних.
🔔 За бажанням, ви також можете отримувати сповіщення у Telegram — це ще зручніше.
Інструкція, як підключити Telegram-бота, — тут.