Підписання вхідних документів
1. Зліва на сайті скористайтеся фільтрами — розгорніть фільтр «Всі документи» (натисніть на позначку напрямку біля напису), оберіть «Вхідні». Далі, розгорніть фільтр «Статус підписання» та оберіть «Очікують підпису моєї компанії». Зі списку документів оберіть необхідні для підписання, якщо бажаєте підписати їх масово. Або ж натисніть на рядок документа і перегляньте вміст документа перед підписанням.
2. Вам доступні такі дії з документами:
- Підпис.
- Додавання коментарів (якщо потрібно уточнити інформацію в документі).
- Відхилення документу.
- Щоб підписати документ, натисніть кнопку «Підписати і надіслати» або «Підписати Mobile ID».
3. В новому вікні натисніть «Вказати ключ КЕП/ЕЦП».
Далі у вікні, що з'явилося, оберіть на комп'ютері файл ключа КЕП/ЕЦП, відкрийте його. Підходять ключі від всіх АЦСК в Україні. Це можуть бути ті ключі, якими ви підписуєте звітність.
Зверніть увагу, ключі мають бути з розширенням dat, zs2, sk, jks, pk8, pfx
4. Після вибору ключа:
1). Виберіть АЦСК (якщо він автоматично не обереться системою).
2). Укажіть пароль для ключа.
3). Натисніть «Зчитати».
За необхідності, додайте електронну печатку та повторіть пп 4.1-4.3
5. Якщо ви обрали вірні КЕП/ЕЦП та ввели правильні паролі, то кнопки «Зчитати» зміняться на напис «Зчитано», а кнопка «Підписати та надіслати документи» стане помаранчевою. Вам залишиться лише натиснути на цю кнопку.

Вітаємо, ви підписали документ! Можете повертатися до переліку документів.