Довідка Вчасно

Використання штучного інтелекту у сервісі Вчасно

Вчасно пропонує інтеграцію штучного інтелекту для автоматичного розпізнавання ключових реквізитів документів. За допомогою ШІ ви зможете автоматично отримати такі дані:

  • ЄДРПОУ контрагента;
  • Номер документа;
  • Дата документа;
  • Сума документа;
  • Тип документа.

Інфраструктура та безпека
Розпізнавання реквізитів виконується в межах інфраструктури AWS (Amazon Web Services) – платформи, яку ми використовуємо для зберігання ваших документів.

Доступ до документу та його даних отримує сервіс AWS Bedrock.

Як скористатися функцією розпізнавання реквізитів?

Автоматичний підбір реквізитів доступний для PDF-файлів під час завантаження або налаштування документів.
Важливо: хоча технологія ШІ забезпечує точне розпізнавання, результат може бути не 100% ідеальним, тому рекомендується перевіряти дані після розпізнавання.

Для автопідбору реквізитів під час завантаження документа:

  1. Натисніть “Завантажити” та оберіть PDF-документ, потім натисніть “Продовжити”.
  2. На наступному етапі над блоком “Контрагенти” натисніть кнопку авторозпізнавання.
  3. Через кілька секунд система заповнить поля з даними, які були розпізнані.
  4. Перевірте заповнені поля і продовжуйте роботу з документом: доповніть інформацію, підпишіть або завантажте для подальшого використання.

Для автопідбору реквізитів при налаштуванні документа:

  1. Перейдіть до перегляду документа або відмітьте його у таблиці, поставивши галочку.
  2. Натисніть “Налаштувати документ”.
  3. Над блоком реквізитів натисніть кнопку авторозпізнавання.
  4. Через кілька секунд система автоматично заповнить відповідні поля.
  5. Перевірте дані та продовжуйте роботу з документом.

Розпізнавання за замовчуванням включене для всіх компаній на всіх тарифах сервісу.
Адміністратори компанії можуть вмикати та вимикати можливість розпізнавання за допомогою ШІ в загальному налаштуванні для всіх співробітників компанії.

Вимкнення / Увімкнення підбору реквізитів за допомогою ШІ:

  1. Адміністратор компанії має перейти в розділ “Налаштування компанії”
  2. Перейти до блоку “Додаткові налаштування”
  3. Зняти галочку / Активувати галочку з налаштування “Розпізнавання даних за допомогою штучного інтелекту”