Довідка Вчасно

Як змінити електронну пошту в обліковому записі?

Щоб змінити електронну адресу в своєму обліковому записі «Вчасно», виконайте наступні кроки:

  1. Перейдіть до налаштувань облікового запису. Знайдіть розділ для зміни електронної пошти.

 

2. Введіть свою нову електронну адресу та натисніть клавішу Зберегти.

Важливо!
Система виконує перевірку вказаної пошти:

  • Якщо є помилка в форматі (наприклад, неправильний домен), буде виведено повідомлення:

    “Помилка, невалідний емейл”

  • Якщо ви використовуєте заблокований домен, система відмовить в зміні і виведе повідомлення:

    “Неможливо змінити email. У компанії використовується email адреса, що закінчується на [email.com]”.

  • Якщо введена електронна адреса вже використовується в системі, виведемо повідомлення:

    “Користувач вже існує у базі даних”

Підтвердження змін:

Для завершення процесу зміни електронної пошти, вам потрібно ввести пароль та натиснути Підтвердити.

Перед зміною з’явиться попередження, що ваш email буде змінено також у інших сервісах, наприклад, «Вчасно.КЕП», «Вчасно.Каса», тощо.


Увага!

  • Для користувачів, в кого немає паролю, ми відправляємо посилання на поточну пошту для створення такого паролю.
  • Якщо у користувача є підтверджений телефон, то ми додатково надсилаємо код 2FA. Якщо немає вказаного телефону, то змінюємо відразу.

Далі система надішле лист на нову електронну адресу з посиланням для підтвердження.

Якщо посилання не діє або термін його дії сплив, ви отримаєте повідомлення про помилку і зможете подати новий запит на зміну електронної пошти.
Якщо ви не підтвердили зміну електронної пошти протягом 24 годин, система автоматично скасує запит і ваша стара пошта залишиться без змін.

Також на вашу стару пошту прийде повідомлення про запит на зміну електронної адреси, з посиланням для скасування змін, якщо ви не ініціювали цей запит.

Після підтвердження на нову пошту, ваша електронна адреса буде оновлена в системі. Перезавантажте сторінку, щоб побачити нову електронну адресу в своєму профілі.

Оновлення в інших сервісах:

Зміна електронної пошти буде синхронізована з іншими сервісами «Вчасно», такими як КЕП, Каса, EDI та інші. Зміни будуть відображені, коли ви перейдете на ці сервіси.

Додаткові технічні деталі. Оновлення електронної пошти в документах

Після зміни електронної пошти в вашому обліковому записі «Вчасно», зміни будуть відображатися не у всіх документах одразу. Ось що потрібно знати:

Що не оновлюється:

  1. Старі підписи та погодження — ваш старий email залишиться в підписах і погодженнях, що є у завершених документах.
  2. Незавершені документи — якщо документ ще не підписаний, старий email буде збережено в підписах та погодженнях.
  3. Отримувачі завершених документів — якщо документ уже підписаний, ваш старий email залишиться в отримувачах.

Що оновлюється:

  1. Отримувачі незавершених документів — якщо документ ще не підписаний, в отримувачах буде вказано нову електронну адресу.
  2. Призначені підписи та погодження — новий email буде відображений у підписах та погодженнях, які ще не завершено.
  3. Сценарії “Користувачі, що завантажили документ” — нова адреса буде використана в сценаріях, де вказано, хто завантажив документ.
  4. В сценаріях “Користувачі, що отримали документ” будемо вказувати і нову і попередню пошту, щоб сценарій продовжував працювати.