Як змінити електронну пошту в обліковому записі?

Щоб змінити електронну адресу в своєму обліковому записі «Вчасно», виконайте наступні кроки:
- Перейдіть до налаштувань облікового запису. Знайдіть розділ для зміни електронної пошти.

2. Введіть свою нову електронну адресу та натисніть клавішу Зберегти.
Важливо!
Система виконує перевірку вказаної пошти:
- Якщо є помилка в форматі (наприклад, неправильний домен), буде виведено повідомлення:
“Помилка, невалідний емейл”
- Якщо ви використовуєте заблокований домен, система відмовить в зміні і виведе повідомлення:
“Неможливо змінити email. У компанії використовується email адреса, що закінчується на [email.com]”.
- Якщо введена електронна адреса вже використовується в системі, виведемо повідомлення:
“Користувач вже існує у базі даних”
Підтвердження змін:
Для завершення процесу зміни електронної пошти, вам потрібно ввести пароль та натиснути Підтвердити.
Перед зміною з’явиться попередження, що ваш email буде змінено також у інших сервісах, наприклад, «Вчасно.КЕП», «Вчасно.Каса», тощо.

Увага!
- Для користувачів, в кого немає паролю, ми відправляємо посилання на поточну пошту для створення такого паролю.
- Якщо у користувача є підтверджений телефон, то ми додатково надсилаємо код 2FA. Якщо немає вказаного телефону, то змінюємо відразу.

Далі система надішле лист на нову електронну адресу з посиланням для підтвердження.
Якщо посилання не діє або термін його дії сплив, ви отримаєте повідомлення про помилку і зможете подати новий запит на зміну електронної пошти.
Якщо ви не підтвердили зміну електронної пошти протягом 24 годин, система автоматично скасує запит і ваша стара пошта залишиться без змін.
Також на вашу стару пошту прийде повідомлення про запит на зміну електронної адреси, з посиланням для скасування змін, якщо ви не ініціювали цей запит.

Після підтвердження на нову пошту, ваша електронна адреса буде оновлена в системі. Перезавантажте сторінку, щоб побачити нову електронну адресу в своєму профілі.
Оновлення в інших сервісах:
Зміна електронної пошти буде синхронізована з іншими сервісами «Вчасно», такими як КЕП, Каса, EDI та інші. Зміни будуть відображені, коли ви перейдете на ці сервіси.
Додаткові технічні деталі. Оновлення електронної пошти в документах
Після зміни електронної пошти в вашому обліковому записі «Вчасно», зміни будуть відображатися не у всіх документах одразу. Ось що потрібно знати:
Що не оновлюється:
- Старі підписи та погодження — ваш старий email залишиться в підписах і погодженнях, що є у завершених документах.
- Незавершені документи — якщо документ ще не підписаний, старий email буде збережено в підписах та погодженнях.
- Отримувачі завершених документів — якщо документ уже підписаний, ваш старий email залишиться в отримувачах.
Що оновлюється:
- Отримувачі незавершених документів — якщо документ ще не підписаний, в отримувачах буде вказано нову електронну адресу.
- Призначені підписи та погодження — новий email буде відображений у підписах та погодженнях, які ще не завершено.
- Сценарії “Користувачі, що завантажили документ” — нова адреса буде використана в сценаріях, де вказано, хто завантажив документ.
- В сценаріях “Користувачі, що отримали документ” будемо вказувати і нову і попередню пошту, щоб сценарій продовжував працювати.